produktinfo
Alle produkter fra Wendt Design er fremstillet på vores værksted i København.
Puder og plaider er produceret i en 100% blød uld, de bliver trykt og farvet i hånden så, der kan derfor forekomme variationer i farverne.
Det betyder at du skal behandle dem skånsomt.
rengøring
Luft din pude eller plaid med jævne mellemrum. Når du har brugt din pude så bank den lidt op så den genvinder formen.
Puder vaskes således :
Åbn lynlåsen, fold inderpuden lidt sammen og træk den ud af pudebetrækket uden at beskadige lynlåsen. Vend vrangen ud på betrækket og vask det på uldprogram i din vaskemaskine med en god uldsæbe. Du kan også vælge at vaske det i håndvarmt vand med en god uldsæbe og centrifugere det efterfølgende.
Betrækket må under INGEN OMSTÆNDIGHEDER ligge helt vådt, da farven i enkelte tilfælde kan flyde ud. Når betrækket er næsten tørt puttes inderpuden i, og der strækkes og bankes lidt på puden. For at stramme puden helt op er det en god idé at presse puden med et varm strygejern gennem et fugtigt, opvredet viskestykke.
Plaider må ikke vaskes, da de så kan miste faconen. Vi tilbyder at vaske og opspænde din plaid for et beløb på 250 kr. Du skal selv afholde udgifter til forsendelse begge veje. Kontakt os pr. mail, hvis du ønsker at gøre brug af denne service.
reklamation
Når du handler hos Wendt Design har du 24 måneders reklamationsret i følge Den danske købelov, omfattende fabrikations- og materialefejl, der konstateres ved varens normale anvendelse. Reklamationsretten dækker ikke fejl, skader eller slitage, direkte eller indirekte opstået som følge af forkert betjening, ringe vedligeholdelse, vold eller uautoriserede indgreb.
Ved reklamationer bedes henvendelse rettet til :
Wendt Design
Smallegade 52 c, 3
DK-2000 Frederiksberg
mail - info@wendtdesign.dk
telefon - 40749233
Du skal reklamere indenfor "rimelig tid" efter manglen er opdaget, senest 2 måneder efter modtagelse af den købte vare. Kontakt os altid pr mail eller telefon inden du sender en reklamationsvare retur.
I forbindelse med reklamationssager afholder Wendt Design returneringsomkostninger i rimeligt omfang ved forevisning af kvittering.
I forbindelse med reklamationssager er det muligt enten at få varen ombyttet, repareret, få et prisafslag eller betaling retur.
Tilbagebetaling sker altid ved bankoverførsel, som udgangspunkt til den bankkonto der er tilknyttet det betalingskort du har benyttet i din handel. Ønsker du refusion til en anden bankkonto, har Wendt Design brug for oplysninger om registreringsnummer og kontonummer.
Disse oplysninger er ikke følsomme, og kan oplyses på email eller telefon.
Alle returpakker skal sendes direkte til vores adresse. Bemærk ! Vi modtager ikke pakker sendt pr efterkrav eller lignende.
Det er ikke et krav, men ekspeditionen fremmes, hvis ordrebekræftelse samt kopi af øvrig korrespondance følger pakken. Returpakker kan eventuelt afleveres personligt på vores adresse efter forudgående aftale.
Ved returnering er det vigtig at forsendelsen er emballeret tilstrækkeligt.
Hvis varen er beskadiget ved modtagelsen på grund af mangelfuld emballering, bortfalder reklamationsretten.
Er du uenig i udfaldet i en eventuel reklamationssag hos Wendt Design, kan du klage ved at rette henvendelse til :
Konkurrence - og forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsensvej 35
DK-2500 Valby
telefon : +4541715000